Reklama MENTALSTEPS w telewizji

karty MENTALSETEPS, w tle #TVNpomagajmysobie

Szybki czas reakcji. Determinacja. Korzystanie z pojawiających się szans. Ostatnio miałyśmy okazję wykorzystać powyższe umiejętności. I opłaciło się! A wyglądało to mniej więcej tak.

Jak reklama MENTALSTEPS trafiła do telewizji?

22 kwietnia po raz pierwszy pojawiły się wzmianki o akcji #tvnpomagajmysobie. W ramach akcji wspierającej małe firmy TVN wyemituje 10 spotów reklamowych danej firmy za symboliczną złotówkę. Warunek: 15 sekundowy spot reklamowy i znalezienie się wśród 1000 szczęśliwców. Działała tu zasada „kto pierwszy, ten lepszy”. Przejrzałyśmy regulamin, pojawiła się chwila zwątpienia czy damy radę, ale to była naprawdę tylko chwila.

Zakasałyśmy rękawy, co oznaczało, obdzwonienie większości znajomych – jacy przyszli nam do głowy – z prośbą o odszyfrowanie tego, czym jest kodek, kontener i inne dla nas niezrozumiałe pojęcia. Przy zaangażowaniu kilku dobrych duszyczek, w jeden dzień powstała nasza reklama.

I stało się, reklama MENTALSTEPS jest w telewizji, a tak naprawdę to dopiero się stanie, bo ten wpis powstaje jeszcze przed pierwszą emisją reklamy kart MENTALSTEPS.

Poniżej prezentujemy daty emisji reklamy na kanale Discovery Channel. Zapraszamy przed telewizory!

daty emisji reklamy MENTALSTEPS na kanale Discovery Channel

Czy reklama MENTALSTEPS w telewizji mogłaby być lepsza?

Pewnie, że tak. To nie jest tak, że wynajęłyśmy ekipę filmową, weszłyśmy do studia i nagrałyśmy reklamę marzeń. Wykorzystałyśmy to, co miałyśmy i tyle czasu, ile miałyśmy. Oczywiście nie dałybyśmy rady bez pomoc niezastąpionych znajomych i znajomych znajomych, którzy na montażu znają się dużo lepiej od nas. Od momentu podjęcia decyzji „robimy to”, do zrobienia spotu reklamowego minęły 24 godziny.

Gdyby pół roku temu (tak, to już pół roku), kiedy rozpoczynałyśmy przygodę z MENTALSTEPS, ktoś powiedział, że nasze karty będą prezentowane w telewizji, na pewno byśmy nie uwierzyły. Jesteśmy dumne, że podjęłyśmy wyzwanie. Takie okazje nie zdarzają się często, więc tym bardziej warto z nich korzystać. Warto, niezależnie od rezultatu. Choć ten rezultat w postaci reklamy bardzo nas cieszy.